Παρασκευή 1 Αυγούστου 2008

Καντιώτης: Είχε τα «μπαλάκια» της τόλμης για τέτοια κάθαρση;


η Hera έγραψε
Τρίτη, 15 Ιουλίου 2008 9:56 πμ:



Ο κ. Ιερώνυμος δεν θέλει κάμερες, η οι κάμερες δεν ενδιαφέρονται για τον κ. ιερώνυμο;

ο κατηχητής του 1960 έγραψε
Δευτέρα, 14 Ιουλίου 2008 4:45 μμ:

Τι μαθαίνεις ? Πάλι άρρωστος είναι ο Αρχιεπίσκοπος ? καί δίπλα καιροφυλακτούν Ιγνάντιος καί Σια..


ο FORUMEPISKEPTHS έγραψε
Δευτέρα, 14 Ιουλίου 2008 5:17 μμ:

Να είσαι και εσύ καλά, αδελφέ μου, που και εσύ δεν μας ξεχνάς! :-)

Δεν έχω που λέτε, δική μου ενημέρωση εγώ, για τίποτε, διότι είμαι (όπως πάντα) μόνος, δεν έχω εκκλησιαστικές διασυνδέσεις, και επομένως, ό,τι μαθαίνω και το σχολιάζω μετά, το μαθαίνω αφού πρώτα αυτό έχει δημοσιοποιηθεί.

Έτσι λοιπόν, δεν έχω και κάτι νεότερο σχετικά με την υγεία του αρχιεπισκόπου. Αλλά δεν έχω και καμιά ελπίδα για μια αλλαγή της (σ)κατάστασης, είτε Ιερώνυμος είναι επάνω (φαινομενικά) ή κάποιος άλλος!..

Αλλά γιατί αναφέρεσθε στον τότε, Καντιώτη;

Είπε ότι δεν θα επιτρέψει να γίνει η Εκκλησία μας «εκκλησία των πού...στηδων» (τους άλλους, τους ενεργητικούς, τους ξέχασε;) και τελικά αναρωτιέμαι μήπως άθελα του το επέτρεψε, δηλαδή! Το σύνθημα του αυτό, το ξεστόμισε μια φορά μόνο (έπρεπε να το λέει τρεις φορές την ημέρα, πριν ή μετά το φαγητό) ..και μετά λέει ντράπηκε!

Ντράπηκε, μόνο; Ή δεν είχε, και, τα αναλόγου βάρους γεννητικά αξεσουάρ (τα μπαλάκια της μεγαλύτερης τόλμης) για να συνεχίσει; Μήπως τον «ευνούχισε» (στο θέμα αυτό) η δεσποτοποίηση του, το 1967; Κύριος οίδε!

Καλό απόγευμα και σε σας, φίλε μου! :-)

Δεν υπάρχουν σχόλια: