Παρασκευή 1 Αυγούστου 2008

Σεβαστή μου κ. Ήρα, έχεις την καλημέρα μου!!

ο FORUMEPISKEPTHS έγραψε
Παρασκευή, 16 Μαΐου 2008 11:41 πμ:

ΗΡΑ: «Απορώ γιατί ασχολούμαι και εγώ με αυτό τον τζερτζελέ που μόνο Χριστό δεν έχει, όπου διχόνοια εκεί και διάβολος (εκ του διαβάλλω). ΕΛΕΟΣ!»
Την ίδια απορία έχω και εγώ, σεβαστή μου κ. Ήρα!
Και το ίδιο ακριβώς επιφώνημα, με το δικό σου..
Μετά όμως, θυμάμαι τον λόγο του Θεού, εκείνο το ρητό που λέει «αντισταθείτε στον διάβολο και θα φύγει μακριά σας», και έτσι συνεχίζω να ασχολούμαι..
Έχεις την καλημέρα μου! :-)


ο FORUMEPISKEPTHS έγραψε
Παρασκευή, 16 Μαΐου 2008 11:54 πμ:

ΗΡΑ: «Η μάνα πάει να φάει τα δικαιώματα και την περιουσία της κόρης, αφού πρώτα είχε συμφωνήσει να της τα δώσει.»
Δεν υπάρχει τέτοια σχέση, πια! Όταν η Εκκλησία μας έγινε Αυτοκέφαλη, απέκτησε την πλήρη ελευθερία της, έγινε ισότιμη, και από τότε αποκαλείται «αδελφή Εκκλησία» με αυτήν της Κωνσταντινούπολης και με κάθε άλλη τοπική Εκκλησία στο χώρο της Ορθοδοξίας.
Τα εδάφη λοιπόν αυτά είναι ελληνικά, και καλά θα κάνει να μη ξαναπατήσει εδώ ο ρασοφορεμένος τουρκαλάς.
Εδώ είναι Εκκλησία της Ελλάδος, και όποιος Κοπρώνυμος την παραδίνει, και αυτήν, στον τούρκο νομάρχη (όπου υπάγεται και το πατριαρχείο) είναι ένας κατάπτυστος προδότης!..

Σχετικό θέμα:

Η Εκκλησία μας, ξεπουλήθηκε πολύ πριν από τον ΟΤΕ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: